Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzea żeby to naładować elektrownia Bełchatów wypuści przez rok w atmosferę więcej dwutlenku węgla niż wszystkie pojazdy spalinowe w Polsce razem wzięte...kupcie sobie elektryczne auto włączcie w nim radio bo lubicie,światła bo trzeba,wycieraczki bo akurat pada, ogrzewanie bo zimno,gps i już macie 45% zasięgu mniej..a jak sroga zima to jeszcze mniej...hybryda po co na litość??skoro to pali nawet więcej od małolitrażówki Honda Jazz,Hyundai Getz 4,6-5,2 litra na 100km a utylizacja akumulatorów?Eko Bzdury!!....
OdpowiedzNieprawda. Silnik auta ma sprawność 30%, a elektrownia ok. 50%. zapytaj sie chociazby kogos z MPK jeżeli u ciebie jeżdzą trolejbusy w mieście, co wychodzi taniej w utrzymaniu - autobus czy trolejbus. Już nie mówiąc o odzysku energii z hamowania bo to też sporo jak sie jezdzi po miescie.
Odpowiedztak ale one są na stałe podłączone do sieci....widziałeś trolejbus albo pociąg na baterie:)?
OdpowiedzZasadnicza różnica kolego polega na tym że pojazd elektryczny można zasilać energia elektryczną a spalinowego nie.
Odpowiedza kolego ta energia elektryczna nie bierze się znikąd... jeszcze aut z baterią słoneczną na dachu nie produkują masowo:)cały ten pomysł na elektryczne pojazdy to nabijanie kieszeni firmą które to będą produkować
OdpowiedzZa to z drugiej strony patrząc, to pojazd spalinowy można zasilać energią ze spalania paliwa a elektrycznego już nie:D
Odpowiedz